1 Haziran 2016 Çarşamba

Yaz kapıda :Hadi kutlayalım!

Yaz geliyor, yazı kutlamak için bir yemek daveti vermek ya da sırf kendinize, ailenize özel bir yemek hazırlamak güzel bir fikir değil mi ? Hayatımızda küçük de olsa bizi mutlu edecek aktivitelere yer açmak lazım. Yazın gelişi de buna bir fırsat olabilir. Size bu konuda yardımcı olabilecek bir kaç fikir paylaşacağım. 


Masanızın daima bir konsepte bağlı kalarak planlamak işinizi kolaylaştıracaktır.  Örneğin doğayı temanız olarak planladınız, tazelik ve doğaya dönüş hissi verecek  yeşil bitkiler, toprak tonlu tabaklar kullanabilirsiniz.




Yazın en güzel taraflarından birisi de beraberinde getirdiği yaz meyveleridir. İster en güzelinden bir meyve salatası isterseniz de masada dekoratif amaçlı kullanın, her türlü masanıza güzellik ve lezzet katacaktır.



Kaynak

Taze çiçekler her zaman evin, sofranın, her yerin baş tacıdırlar. İsterseniz en sevdiğiniz çiçeklerden bir buket, isterseniz de sadece bir çeşit çiçek seçerek masanıza buketler hazırlayabilirsiniz. Masanızın dekoruna göre de çiçek rengini seçerek görsel bir uyum yaratabilirsiniz.



Çarpıcı bir runner her zaman sofranızın havasını değiştirecektir.  Özellikle çizgili ya da ekoseli modeller çok güzel kombinlenebiliyor. 




Kaynak

İlla evin içinde ya da bahçede olmak da zorunda  da değil.  Balkon ya da teras da bu iş için oldukça ideal bir yer olabilir.  Sadece herkese sığacak kadar bir alanı ayarlayın yeter. İyi bir organizasyonla her şey mükemmel olabilir.


Kaynak

Ben basitlik seviyorum böyle şeylerle uğraşamam derseniz de basit ama şık bir sofra hazırlayabilirsiniz.  Nasıl mı?  Aşağıdaki sofra gibi.



Şimdi arkanıza yaslanın ve sevdiklerinizle keyifli bir yemeği paylaşmanın zevkini yaşayın.

Mutlu bir Haziran diliyorum, yaz tüm sıcaklığı ve neşesiyle gelsin.
Sevgiler!

3 yorum:

  1. İlk izleyicinim galiba çok güzel bir yazı olmuş yazı yasatmissin adeta :) bende bloguma bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. İlk izleyicinim galiba çok güzel bir yazı olmuş yazı yasatmissin adeta :) bende bloguma bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Ümran Hanım, çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için, çok mutlu oldum. :) Ben de bloğunuza geliyorum. Blog okumayı da en az yazmak kadar sevenlerdenim ben de! :)Sevgiler!

    YanıtlaSil

Patatesli Gül Böreği Tarifi

Merhabalar, Bu aralar gelen giden misafirimiz çok. Sağ olsun tüm arkadaşlarımız, yakınlarımız Ece'yi görmeye geliyor, mutluluğumuzu...