24 Aralık 2016 Cumartesi

Adım Adım Yılbaşına Doğru-3

Evet o beklenen güne son 7 gün! Herkes evinde az ya da çok yılbaşı alışverişlerine, dekorasyonuna başladı.

Takip ettiğim Instagram hesaplarının çoğunda çok güzel yılbaşı dekorasyonları görüyorum. Tabi Hristiyanlar için yılbaşından önce kutlanacak bir Noel dönemi de var. Ondan Instagram görsel bir şölen olmuş durumda! Ben de yeni yıl dekorasyonu için size fikir vermeye devam ediyorum.




Eğer meraklıysanız evinizde bir farklılık yaratmak için yılbaşı ağacınızı dal parçaları, bir kaç yılbaşı süsü ve led ışıklı dekoratif bir aydınlatma ile yukarıdaki gibi kendiniz de tasarlayabilirsiniz. İnsana her zaman kendi yaptığı daha cana yakın, gözüne daha bir güzel görünüyor. Eviniz için bir şeyler yapmanın keyfini yaşayın.




Yılbaşında kokinanın kırmızı kırmızı topları pek bir güzel duruyor. Diğer renklerin arasından başlarını uzatıp hemen fark ediliyorlar. 



Odada bir odak merkezi belirleyerek dekorasyonu onun etrafında şekillendirebilirsiniz. Örneğin evinizde bir şömineniz varsa şöminenizi odak belirleyerek, onu güzel bir resim, ledli ışıklar, yılbaşı süsleri, geyik heykelleri gibi alternatiflerle süsleyerek odanıza girdiğinizde dikkati bu köşeye toplayabilirsiniz.



Sade bir dekorasyondan hoşlanıyorsanız bir yeni yıl ağacı da kafi, her şey sizin ne kadar ayrıntıları sevdiğinize bağlı. Yukarıdaki odada da her şey gayet sade, yalın ve ölçülü.









Koyu renk bir duvarınız varsa onu yeni yıl kutlamaları için kullanabilirsiniz! Üzerine ışıltılı renklerde istediğiniz notları-yeni yıl dileklerinizi asıp süsleyebilirsiniz! Renk kontrastı çok dikkat çekici olmamış mı?



Eğer çevremde bir çok dallı bir ağaç parçası bulabilseydim yukarıdaki fikri yapmayı istiyordum. İlla bir çam ağacı gidip almanıza gerek yok, bulabiliyorsanız bir ağaç dalını da süsleyebilir ya da evinizdeki bir bitkiyi de süsleyebilirsiniz.

Yeni yıl hazırlıklarınızın ve hafta sonunuzun keyifli geçmesini diliyorum. Dilerim en kısa zamanda milletçe yaşadığımız kötü olaylar, ölümler de son bulur. Daha aydınlık günlere uyanırız.

Sevgiler,








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Patatesli Gül Böreği Tarifi

Merhabalar, Bu aralar gelen giden misafirimiz çok. Sağ olsun tüm arkadaşlarımız, yakınlarımız Ece'yi görmeye geliyor, mutluluğumuzu...