25 Nisan 2016 Pazartesi

Haftanın Sonu

Bu hafta sonu hem düğün hem de babamın doğum günü vesilesi ile Bergama'daydık. Cumartesi sabahı güzel bir kahvaltının ardından annem, ben ve Erkan beraber Bergama'nın tarihi yerlerini gezdik. Kaleye çıktık, Bergama Ticaret Odası'nın tarihi binasını gezdik. Eski sokakları geze geze annemin dayısını ve yengesini ziyarete gittik. Ben de fırsat bu fırsat bol bol fotoğraf çektim. Memleket gibisi var mı? Bergama'yı nasıl da özlemişim!


                                                Zeus sunağı maketi



Eski Bergama evleri




Cumartesi akşamı 11 Fen A'dan bir arkadaşım daha evlendi: Selim. Buradan da bir ömür boyu mutluluklar diliyorum ona ve eşi Merve'ye. Düğün Dikili'deydi, biraz erken gidip sahilde gün batımının tadını çıkardık.



Pazar günü babamın doğum günüydü, ona doğum günü pastası olarak tiramisu yaptım. Çok kolay yapılan bu tiramisunun tarifi çok yakında blogta!

Sevgiler, güzel bir hafta olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Patatesli Gül Böreği Tarifi

Merhabalar, Bu aralar gelen giden misafirimiz çok. Sağ olsun tüm arkadaşlarımız, yakınlarımız Ece'yi görmeye geliyor, mutluluğumuzu...