16 Ağustos 2016 Salı

Dostluk


Bu aralar hayat hızlı akıyor, sürekli yetişecek, gidecek bir yerler var. Bu hafta sonu çok sevdiğim dostlarımın düğünleri vardı: 13/08 Cumartesi günü Balıkesir'de Duygu & Caner'in, 14/08'de de Bursa'da Ayşegül & Özgür'ün düğünleri oldu. İkisi de çok eğlenceli ve güzel geçti ve onlara ömürleri boyunca mutluluk ve aşklarının süreceği bir evlilik diliyorum. Canlarım benim! Ayrıca Duygu ve Caner'in Erkan'la ikimiz de nikah şahitleri olmaktan da inanılmaz mutluluk duyduk ve onurlandık. Hayatımda ilk defa nikah şahidi oldum ve buna layık görülmek de, bu kadar sevdiğim iki dostumun evliliğinin şahidi olmak da beni inanılmaz mutlu etti. Çok teşekkür ederim bize bu mutluluğu yaşattıkları için.
 
Pazar günü düğün öncesi liseden beri kopmadığımız can dostlarımdan Gülçin, eşi ve Ceyda abla bize geldiler. Çok vaktimiz olmasa da o kısacık zamanı birlikte paylaşmak beni çok mutlu etti.
 
Bir hafta sonuna bu kadar mutluluk sığdırmak ne güzel! Hayat, birlikte olmaktan mutluluk duyduğunuz, uzakta olsanız da, görüşemeseniz de küçük bir buluşmanın bile aradaki onca zamanı kapatabildiği dostlarla güzel. İyi ki varsınız, iyi ki hayatımızdasınız!


Bir kıvılcım düşer önce, büyür yavaş yavaş
Bir bakarsın volkan olmuş, yanmışsın arkadaş
Dolduramaz boşluğunu ne ana ne gardaş
Bu en güzel, bu en sıcak duygudur arkadaş

Ortak olmak her sevince, her derde, kedere
Ve yürümek ömür boyu, beraberce, el ele
Olmasın hiç o ta içten gülen gözlerde yaş
Bir gün gelip, ayrılsak bile seninle arkadaş
(Yollarımız ayrılsa bile seninle arkadaş)

Evet arkadaş; kim olduğumu, ne olduğumu
Nerden gelip, nereye gittiğimi sen öğrettin bana
Elimden tutup, karanlıktan aydınlığa sen çıkardın
Bana yürümeyi öğrettin yeniden
El ele ve daima ileriye
Bir gün.
Bir gün birbirimizden ayrı düşsek bile
Biliyorum, hiçbir zaman ayrı değil yollarımız
Ve aynı yolda yürüdükçe
Gün gelir ellerimiz yine dostça birleşir
Ayrılsak bile kopamayız






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Patatesli Gül Böreği Tarifi

Merhabalar, Bu aralar gelen giden misafirimiz çok. Sağ olsun tüm arkadaşlarımız, yakınlarımız Ece'yi görmeye geliyor, mutluluğumuzu...