4 Ekim 2015 Pazar

Pazar Fikir Defteri

Merhaba,

Nasıl bir hafta sonu geçiriyorsunuz? Benimki çok güzel geçti. Çok sevdiğim bir dostumun düğünü için Tokat'a gittim. Yakın arkadaşlarımın düğünü beni çok duygulandırıyor. Bir ömür mutlulukları daim olsun! 

Tokat'a da ilk gidişimdi ve çok beğendim. Tokat'la ilgili ayrı bir yazı yazmayı planlıyorum şimdilik konumuza dönelim. Bundan sonra her Pazar dekorasyona dair aklımdaki fikirleri paylaşmayı planlıyorum. Bugün de ilk yazımı klavyeden geçiriyorum.

Beyaz duvarlar evde hem güneş ışığını hem de aydınlatmaların ışığını yansıtıp evi daha aydınlık gösteriyor. Benim de aklımda evin duvarlarını beyaza boyamak var, ama artık ilkbahara kaldı. Şu an değişik bir pembe rengi var her odada. Beyaz rengi boş bir tuval gibi, her şeyi yaratıcılığınıza bırakıyor. 




Duvar kağıdı evinizde hızlı bir stil değişikliği yapmanız için size en büyük yardımcıdır. Özellikle oda içinde odak oluşturmak istediğiniz bir köşeniz varsa, onun duvarını duvar kağıdı ile kaplayabilirsiniz. 





Bazen eve enerji katmak canlı renklerde bir perde ve minderler eklemek kadar kolaydır. Ekose, çizgi, puantiye gibi geometrik şekiller de aynı etkiyi yaratır. 



Banyo tasarımı hijyen gerektirdiğinden özen gösterilmesi gerekir. Ev için ayırdığınız bütçenizin büyük kısmını iyi bir küvet ve eviye sistemi için gönül rahatlığıyla harcayabilirsiniz. Uzun vadede iyi bir yatırım olacaktır. Banyoyu hem bedensel hem de ruhsal temizlenmeyi sağlayacak bir yer haline getirebilirsiniz. Kolay temizlenebilir, kullanıcı dostu bir küvet banyoda geçireceğiniz zamanı daha kaliteli bir hale getirir.



Evin, özellikle de sonbahar aylarında bir pencere önü köşesi olmalı. Berjer, bir sehpa ve bir lambader ile pencere önünde keyif köşesi yaratılabilir. Yağmur damlaları pencereye vururken dumanı tüten bir bitki çayı ve okunmayı bekleyen dergi ve romanlarınız ile sonbaharın tadını evinizde çıkarabilirsiniz.



Güzel bir hafta diliyorum. Tüm haftanız, hafta sonunun tatlılığında geçsin.
Sevgiler,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Patatesli Gül Böreği Tarifi

Merhabalar, Bu aralar gelen giden misafirimiz çok. Sağ olsun tüm arkadaşlarımız, yakınlarımız Ece'yi görmeye geliyor, mutluluğumuzu...