8 Nisan 2015 Çarşamba

Nisan'da Evde

Bu hafta yine soğuk geçiyor. Bahar geldi ama bir türlü güneşe tamamen kavuşamadık. Yaşadığım yer deniz kenarında olmasına rağmen gece gündüz sıcaklık farkı şu sıralar çok fazla. Küresel ısınmanın etkisiyle mevsim değişimlerini herhalde  böyle yaşıyoruz . Ama hafta sonundan itibaren güneş kapımızdaymış. Düşüncesi bile içimi ısıtıyor bu soğuk akşamda.

Nisan'da evde neler yapmayı planlıyorsunuz? Uzun zamandır değiştirsem dediğiniz ama el atamadığınız şeyler var mı?

Benim eve dair yapmak istediklerim çok birikti, bunları bu güzel bahar ayında gerçekleştirmeyi istiyorum. 

Öncelikle mutfakta düzen istiyorum. Tüm gıda maddeleri düzenli bir şekilde raflarda sıralanmalı. Poşetlerde kalmış tüm baklagilleri boş kavanozlarıma yerleştirerek onları düzenlemek, yeni süslü kavanozlar almak ve cam olanlarını da biraz yaratıcılıkla değişime uğratarak baktıkça gurur duyacağım düzenli raflar istiyorum.


Evmanya'da bunları buldum, mutfakta çok iyi gitmezler mi?


Mutfak raflarım düzenli olsun istiyorum. En çok kullandıklarımı en kolay ulaşabileceğim yerlere taşıyacağım. Örneğin tencereler tezgah altı bölümde ve her seferinde eğilmektense onları yukarıda bir rafı boşaltıp alacağım.


Duvarları duvar kağıdı ile kaplasam güzel olmaz mı? Bu mutfağın mavi üzerine çiçek desenlerine bayıldım. Tam benlik! Mavi favori rengim ve çiçeklere de bayılırım. 2. bir eviye ve masa - tezgah alanı yaratarak bunu da dev bir avizeyle odak noktası haline getirmek çok iyi fikir doğrusu. Tabi büyük mutfakları olanlara. Benim "less is more" yaklaşımıyla mutfağımı dekore etmem gerekiyor. 




Belki mutfağa yeni bir kaç parça almak da iyi fikir olabilir. Mudo Concept'in de yeni sezon ürünlerine baktım biraz. Çok cezbedici ürünler var. Ürünlerini çok özenle seçiyorlar.



 Geçen evde pasta yaptım ve fark ettim ki, çember kelepçeli kek kalıbı almam lazım. Ailemle yaşarken her şeyi annem yaptığı için eksikliğini hiç fark etmemişim. İş başa düşünce fark ettim. :) Biev'de bunlardan varmış. Karamürsel'de en yakın adres Biev olacak herhalde.





Kaynak 1/ 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Patatesli Gül Böreği Tarifi

Merhabalar, Bu aralar gelen giden misafirimiz çok. Sağ olsun tüm arkadaşlarımız, yakınlarımız Ece'yi görmeye geliyor, mutluluğumuzu...